Ändrade planer x)

Dansen var tydligen inställd så jag och hanna åkte ner till stan och fikade istället :) efter det så åkte vi till gymmet och var där i typ en och en halv timma elr nått. Vi började gymma för första gången igår och jag älskar det :D värsta gött att man kan träna det man själv vill och hur länge man vill. Men jag lyckades ju skämma ut mej en hel del idag asså, ojoj XD Jag skulle bla pröva en maskin där man skulle typ sitta ner och dra ner en grejj med armarna (bra förklaring där x) ). Men jag fattade inte att man skulle sitta ner, fast det var bilder på hur man skulle göra, så jag ställde mej på knä på den och drog ner den där grejjen och fick det i huvudet hahaha xD sjukt kul! slutade iaf med att en gubbe sa till mej att jag skulle sitta ner och en tränare hjälpte mej x) haha bra jobbat asså malin x) Jaja kul har vi iaf.


 bild från strandgatan, tagen med mobilkamera haha x)



Pussss

Kommentarer
Postat av: emma

nejvarför de?:( nej hade en kille några mil från mig, men fick reda påatt han hade en tjej där han bodde me, alltså va han tillsammans med båda samtidigt..

2009-03-22 @ 22:05:57
URL: http://eemarosen.blogg.se/
Postat av: malin

det är grymt kul med gym ju! :)

2009-03-28 @ 12:44:48
URL: http://daaanielsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0