Söndaaag :)

Läsar rekord igår wiiiee :D


Söndag idag. Inte roligaste dagen på veckan precis men på nått vis gillar jag söndagar ändå. Ibland är det skönt att bara ta det lugnt utan krav+ att ja ska dansar dåå :D Igår fikade jag först med ida och olivia och sen på kvällen blev det till olivia och träffa henne, ida, alexander,hampus och fredrik. Det var naajjzzz :) såg inte på melodifestivalen igår men hörde att caroline af ugglas gick vidare. Asså seriöst, låten är väll helt okej men jag tål henne inte! Såå irriterande. jaja vad ska man göra.
Nu är malin rastlös så jag får väll se vad jag hittar på haha ;D



Pussss

Kommentarer
Postat av: LINDA | ddisconnected

sv: trött bara!

vad gör du? =)

2009-03-10 @ 07:27:23
URL: http://ddisconnected.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0